
Πρόγραμμα δράσεων για τη λήξη της σχολικής χρονιάς
Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες, σας ενημερώνουμε για το πρόγραμμα των δράσεων εν όψει της λήξης της σχολική χρονιάςα. Αύριο Πέμπτη 13/6, οι μαθητές/τριες έρχονται κανονικά στο σχολείο (8.15 π.μ.) χωρίς τσάντες, ντυμένοι ελαφριά, με καπέλο και νερό κολατσιό. Από 8.30π.μ.…

